Wij gebruiken cookies om je gebruikerservaring te verbeteren en bezoekersstatistieken te meten.
Wil je onze cookies niet accepteren? Klik hier
Accepteer

Intranet & klantportalen

Klanten zijn de spil van uw organisatie. Met een klantportaal maakt u informatie beschikbaar voor klanten, personeel en partners. U verlaagt kosten en stroomlijnt klantprocessen. Zo vergroot u de tevredenheid én verhoogt u uw rendement.

Alles kan online

De manier waarop klanten het internet gebruiken is veranderd. Steeds meer surfen, reageren, bestellen én regelen ze online. Het liefst zo snel mogelijk en het liefst zélf. Dat zijn ze al gewend van hun internetprovider of energiemaatschappij. Met een klantportaal biedt ook u uw klanten de mogelijkheid om 24 uur per dag eigen informatie en beschikbare diensten te bekijken, facturen en abonnementen in te zien, aanvragen te doen of diensten te wijzigen. Klantportalen vergroten daarmee de klanttevredenheid en stimuleren klanttrouw. Door automatisering verkleint u de kans op onregelmatigheden of fouten. Uw klant zal uw organisatie door het gebruiksgemak meer waarderen.

Sneller geregeld, minder druk op uw medewerkers

Door specifieke contactmomenten te automatiseren maakt u processen efficiënter. Een klantportaal maakt het mogelijk om op basis van gegevens gerichter met klanten te communiceren. Als organisatie stroomlijnt u met een goed klantportaal klanthandelingen en bespaart u structureel op operationele kosten. Zo verhoogt u uw rendement en ontzorgt u uw servicemedewerkers.

Door processen te automatiseren en onder te brengen in een klantportaal, maakt u ze beter inzichtelijk. Gedetailleerde informatie over abonnementgebruik en het gedrag van uw klanten helpen u sneller en beter beslissingen te nemen, uw product of dienstverlening aan te passen en zorgt dat u passende aanbiedingen kunt doen.

Samen ontwikkelen

Op basis van uw wensen en ideeën brengen we het plan en traject in kaart. We bepalen samen hoe we software slim in kunnen zetten om een voor uw organisatie gepast intranet of klantportaal in te richten. We maken een analyse van het effect dat een implementatie zal hebben en het te behalen rendement.

In korte iteraties bedenken en plannen we samen waar aan gewerkt wordt. Er is continue overleg en inzicht in de ontwikkeling. Zo houden we u en uw team betrokken en enthousiast over het proces. Zo zorgen we ervoor dat uw intranet omgeving of klantportaal volledig voldoet aan uw verwachtingen.

Slim putten uit bestaande systemen

Het creëren van een geslaagd klantportaal of intranet is geen eenvoudige taak. Hier komt onze expertise van pas. Informatie komt vaak vanuit verschillende bestaande systemen en processen samen. Wij zorgen dat al die systemen samenwerken en dat informatie eenduidig worden gepresenteerd. In het klantportaal wordt de informatie verzameld, aangepast, opgeslagen en correct teruggestuurd naar de systemen waar de informatie uit is gewonnen.

Benieuwd hoe ook uw organisatie kan profiteren van een eigen Intranet of klantportaal?

Klanten zijn de spil van uw organisatie. Met een portaal verlaagt kosten en vergroot u uw rendement. Neem nu vrijblijvend contact op en ontdek de mogelijkheden voor uw organisatie.